ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
Standardı, öncelikle geri bildirime (şikâyetler dâhil) açık olan müşteri odaklı
bir ortamın oluşturulması, alınan her bir şikâyetin çözüme ulaştırılması ve
müşteri hizmetinin iyileştirilmesi ile ilgili yönetim taahhütlerinin yerine
getirilmesini öngören bir standarttır.
QMS Academy olarak, denetim ve belgelendirme hizmetlerimizden elde edindiğimiz
bilgi ve tecrübelerimizle, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemleri
konusunda eğitim çözümleri sunmaktayız. Eğitimlerimizde, bilginizi,
anlayışınızı ve uygulanmasını test etmek için pratik vaka çalışmaları ve
senaryolar kullanılmaktadır. Bu sayede eğitimlerimiz size ve kuruluşunuza ISO
10002 Standardı ve denetim anlayışı konusunda yetkinlik kazandırır.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemleri eğitimlerimiz aşağıda
verilmiştir:
** Eğitimlerimiz genel katılıma açık ve talep edildiğinde kurum içi veya grup
eğitimi olarak sunulmaktadır. Kurum içi veya grup eğitim talepleriniz konusunda
fiyat teklifi almak için lütfen Eğitim
Başvuru Formu'nu kullanınız.
Hafta İçi : 08:30 - 18:00 Cumartesi : 08:30 - 14:00